Veel gestelde vragen







VEEL GESTELDE VRAGEN


Wat als ik een klacht heb of aanspraak wil maken op garantie?

Mocht u een klacht hebben, doen we er alles aan om deze te verhelpen.
Laat het ons zo spoedig mogelijk weten en omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Op een schriftelijke klacht krijgt u binnen 2 werkdagen een reactie van ons. U hoort dan ofwel meteen hoe we de klacht verhelpen ofwel hoe we het probleem aanpakken en hoe lang dat ongeveer gaat duren.
U kunt met uw klacht op vertoon van de kassabon/factuur natuurlijk ook bij ons in Assen terecht. Wij hebben professionele vakkennis en doen er alles aan om u zo goed mogelijk te adviseren en deze klacht te verhelpen.

Op de artikelen die door ons geleverd worden zit een fabricage garantie. De garantie van de leverancier is per merk en per artikelsoort verschillend. Wanneer u een probleem heeft en denkt dat dit een garantieprobleem is, bekijken we dat en  zullen we altijd ons best doen om u alsnog tevreden te stellen. Helaas vervalt de garantie wanneer het artikel gebruikt is waarvoor het niet bestemd is en/of wanneer de gebruiksinstructies niet gevolgd zijn.

“Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij klachten of vragen kunt u langskomen in de winkel in Assen of neem via het contactformulier contact met ons op.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Is de collectie die op de webshop staat gelijk aan die in de winkel?

Op 360golf.nl is onze totale collectie te vinden. Het kan dus voorkomen dat een artikel op de ene verkooplocatie wel en op de andere niet aanwezig is. Wanneer een artikel niet in Assen op voorraad is en u wilt weten of het op Hooge Graven of Artland staat, neem dan contact met ons op.


Hoe zit het met de prijzen op 360golf.nl?

Er is geen verschil in prijzen op 360golf.nl en in de onze winkels.
Alle prijzen op 360golf.nl zijn gelijk aan de in de winkel gehanteerde prijzen en zijn inclusief BTW.


Is de website 360golf.nl goed beveiligd?

Wij maken gebruik van een beveiligde internetomgeving.  Via SSL worden uw transactiegegevens versleuteld over het internet verzonden. SSL is te herkennen aan het groene slotje in de browser.


Wordt de voorraad op 360golf.nl altijd goed weergegeven?

Onze voorraad wordt voortdurend gecontroleerd, maar het kan helaas voorkomen dat een artikel op 360golf.nl nog op voorraad en onverhoopt toch niet meer beschikbaar is.  Mocht dit het geval zijn, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op. U krijgt dan uw geld terug of we bieden een alternatief.


Ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.....

Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina.


Ik heb hulp nodig bij bestellen.....

Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina of bel ons tijdens winkelopening (0592 241880)


Waar vind ik op deze website mijn recht op herroeping?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download PDF onderaan deze bladzijde), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien U slechts een deel van de bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Het retouradres is 360golf, Balkengracht 8a, 9405 CG  Assen.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Download hier het modelformulier voor herroeping.